onsdag 11. mars 2009

Rastløs

Da var det onsdag, gitt! Nå er vi midt i uka. I hvert fall sånn ca. halvveis før helgen kommer!
Jeg er glad i dag. Solen gjør meg fnisende lykkelig:D Det har vært så deilig ute i dag, nesten så deilig at det er uvirkelig.

I dag så vi på film i hovedfagstimen med samfunnsfag. Det var en sær film om island back in the days. Filmmusikken var helt grusom. Etterdet var det tegning. Gikk greit, ikke noe mer å si om det. Etter lunsj hadde vi grafisk design resten av dagen, og det er jo faktisk litt morsomt;) Gjorde ferdig en oppgave som går ut på å lage et cd-cover. Den ble litt harry, men er sånn nogelunde fornøyd med resultatet. Skrev en side med refleksjonsnotat på ti min, før jeg scanna inn noen gaaaaamle bilder som jeg skal retusjere, og så stakk jeg hjem!

Men nok om det. Ikke så interessant å lese, kanskje?

Uansett. I går så fremkalte jeg og Johanna noen bilder i mørkerommet. Det var skikkelig moro! Har ikke gjort det på lenge! Var litt skummelt å blande sammen kjemikaliene, for vi var redde for å fucke opp filmen til Johanna, men det ordnet seg. Og bildene ble dritkule!


Bildet av meg er tatt av Johanna. Vi stod å ventet på bussen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre i dag. Kjeder meg skikkelig! Har lyst til å finne på noe ute, men ingen som kan, eller gidder. Olja er mer enn opptatt med skole. Har ikke sett han på hele tre dager! Ha-ha. Tre dager føles ut som en evighet.

Jeg kan ikke sitte inne når det er så forbaska fint vær!!

Rastløs!

Dette ble et surrete innlegg. Pyttpytt. Jeg er et surrete menneske, så det får bare bli sånn!


Ingen kommentarer: