tirsdag 17. mars 2009

Photoshoot og diverse annet

Heihei.
Lørdagen var veldig koselig. Vi spiste taco til middag, og etter vi hadde spist, kom det fler gjester. Jeg har ikke fått lagt bildene fra kvelden inn på dataen enda, men jeg får vel kanskje legge ut bildene senere en gang.

Uansett. I går var jeg på photoshoot med Tina Hårklau, som er ei veldig god venninne av meg. Hun er kjempeflink til å ta bilder:) Her er noen jeg har redigert selv:






I dag dro jeg innom Nyby'n Tattoo etter skolen og ordnet med en time og hørte om pris osv..
Da blir jeg tattovert den 16 April:) Yay!
Da jeg kom hjem, var jeg så sliten og hadde vondt i hodet, så jeg la meg på soffaen og sov noen timer..
Nå sitter jeg her og ser på "The Nanny Diaries" før jeg skal legge meg.. Helt grei film:P

Nå har jeg ikke stort annet å skrive om.. Ikke det at det er så fryktelig mange som gidder å lese bloggen min uansett.. Hmm.

God natt!

1 kommentar:

Sofie sa...

Wow:D Fine bilder :) Likte spesielt godt det med fargene. Flirtations!:P