søndag 8. mars 2009

Jobbsøknad og ny banner

Hei!

Denne helgen har vært kjempefin! Sov hos min kjære, og vi har hatt det kjempegøy!
Vi bestemte oss for å holde oss inne på Fredagen, da begge to var utslitte etter en hard uke. Vi så på "Chaos Theory", som var ganske bra. Begge to sovnet tidlig på kvelden, og det var deilig å sove lengeee.

På Lørdag så dro vi en tur til Robert som holdt fest. Føler at jeg har vokst litt fra det med fylla hver helg og sånt, så følte meg litt utilpass med alle de som var drita rundt meg. Jeg drakk bare et par cider og snakket med folk jeg følte at jeg gadd å prate med. Vi kom oss hjem sånn i tolvtiden.. Da spiste vi mat, og så satt vi i stua og snakket med moren hans.. Det var veldig koselig, og så kikket jeg i "babyboka" til min kjære:) Han var så utrolig skjønn som liten!


[Bilde av meg og Olja på en fest for en stund siden.]

I dag har jeg ikke gjort så alt for mye, egentlig.. Kom hjem, spiste middag, dro på tur med hunden og gjort litt lekser. Selvfølgelig har jeg sittet på dataen, som alltid. Som nå.
Men nå har jeg faktisk gjort noe nyttig på dataen da. Søkte på jobb i sta'. Det åpner en ny Wow-butikk på gulskogensenteret i juni, så jeg søkte på en stilling som ekstrahjelp.
Trenger en jobb. Trenger penger! Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde mer å rutte med i måneden. Men slik blir det ikke. De 2000 kr jeg får på kontoen fra faren min hver måned går til skolerelaterte ting, miljøkort, mat, sparing og diverse andre ting man trenger her i livet.

Hadde jeg hatt mer penger, hadde jeg shoppet som en gal!

Nå har jeg også laget en ny banner til bloggen min. Følte at den jeg hadde før ble så innmari rotete, og den så litt barnslig ut, om man kan si det på den måten.
Hva syntes dere om den nye banneren?

Hva tenker dere på når dere skal søke jobb?

3 kommentarer:

coldmind sa...

Kjempe flott Banner. Likte hva du har gjort med bildet og skriften var kjempe søt ^^

MrEro sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MrEro sa...

Finfin banner =) Mye mindre rotete.. Good!
Hmm. Var en fin helg for det meste jauu ^^
Søndagen sugde da, men panserlesing a historie..! BASJ!

Forøvrig får du ha lykke til med jobben vennen.. Krysser fingrene for deg, vet du hadde kost deg med litt mer penger som du kan bruke på deg selv ^^ Hehe. Synd at så mye går til "hverdagslige" ting.. Huff.

<3