onsdag 4. mars 2009

Fakta du ikke trenger å vite.

En utfordning hvor du må skrive 25 unyttige fakta om deg selv.

1. Jeg ble født to måneder for tidlig.

2. Jeg digger chick flicks.

3. Jeg er klaustrofobisk.

4. Jeg lærer meg å lese tarotkort.

5. Jeg KAN gå ut av døra uten sminke.

6. Jeg kan være våken lenge. . Hittil er fire døgn rekorden.

7. Jeg har hatt piercing i nesa og navelen. Nå har jeg bare i tunga.

8. Jeg liker å lese bøker.

9. Jeg gikk på ballett som liten. Skulle ønske jeg fortsatte.

10. Jeg er en menneskehater.

11. Jeg bruker gulvet mitt som klesskap.

12. Jeg har sinnsykt lyst på tattovering, men har ikke penger til det akkurat nå.

13. Jeg har ikke sett faren min på 7 måneder.

14. Jeg hadde en katt som het Elvis da jeg var liten.

15. Jeg er treig.

16. Jeg skulle gjærne vært vegeterianer, men er alt for glad i kjøtt.

17. Jeg skulle ønske jeg hadde krøller.

18. Jeg har lyst på lesebriller.

19. Jeg liker kunst.

20. Jeg er perfeksjonist.

21. Jeg tror på det overnaturlige.

22. Jeg hater grammatiske skrivefeil- og stavefeil.

23. Jeg er avhengig av kabal. Rekorden er på 121 sekunder, foreløpig.

24. Jeg ELSKER sko.

25. Jeg hater å snakke om meg selv.


Gidder ikke å be en spesiell person om å ta denne utfordringen.
De som føler for det, får bare ta den ;)

Ingen kommentarer: