onsdag 18. mars 2009

Blogg.no?

Er det noen som har erfaringer med blogg.no?
Er det bare meg som syntes at blogspot er litt.. ehm.. tungvint å bruke?

Vurderer å bytte til blogg.no. Er så mye surr med å legge ut bilder her på blogspot og diverse annet.

Kan dere forelle meg hva dere liker med blogg.no, og hvis dere evt. har prøvd både blogspot- og blogg.no, hva er er forskjellen? Eller er det noen forskjell i det hele tatt?

Dette ble litt mange spørsmål på en gang. Men jeg gidder ikke å bytte blogg, for så å finne ut at det ikke var verdt det. You see?

Nå får jeg ønske alle en god natt!
Blir spennende å lese svarene deres!

1 kommentar:

Beate sa...

Hei jeg synes blogspot er fin og enkel og bruke er det noe du lurer på kan du jo bare spørre meg, ang. bilder osv....kan en del..og da spør jeg også deg tilbake hvor mye html kan du?
Mvh Bea
http://shopfashionholic.blogspot.com/