søndag 1. februar 2009

Nå er det sengetid... Eller?

Klokka er halv fire på natta, og jeg føler meg ikke trøtt. I hvert fall ikke trøtt nok til å sove. Føler at det er et eller annet jeg skulle ha gjort, som jeg har glemt. Men jeg aner ikke hva. Jeg finner det nok ut etterhvert.. Antageligvis for sent. Helga har foreløpig vært brabrabra. 

Spiser ganske sunt... Prøver å spise frukt i stedet for godteri og annet surr, og det går jo bra, hvis man ser bort i fra at jeg overfalte ostepoppen i sta da, men.. Det er jo lørdag, så jeg har vel egentlig lov:P Uansett.. Jeg merker allerede litt forskjell.. Føler meg ikke så innmari oppblåst lenger..

Jeg lurer på hva jeg skal finne på i morgen..? Kjæresten min skal jobbe, så kanskje jeg kan trene...? Og kanskje ta sol etterpå? Blitt en stund siden jeg gjorde det sist.. Vi får se hva jeg gidder:P 

Hmm.. Ellers begynner jeg å bli rimelig lei av snøen. Vil at det skal bli sommmer og sol. Nå!


Yup.

2 kommentarer:

Marita Førisdal sa...

Jeg syntes det var en god i det det du kunne gjøre i dag, og enig med snø er ikke snø i bergen med det er kaldt da, ser fram til sol og varme!:D

Quelleriel sa...

Her er det mer enn nok snø, og skikkelig kaldt! Huffameg! Dere er heldig som ikke har noe snø:O