torsdag 4. desember 2008

Nye sko!

Jeg tenkte at jeg måtte legge ut et bilde av de nye skoa jeg kjøpte for ikke så lenge siden:)
Hælene er skummelt høye, men det funker. 



Endelig har jeg kommet på noe jeg ønsker meg til jul!
(Hvis man ser bort i fra klær og møbler)

Her om dagen kom jeg nemlig på at jeg ikke har klokke.. Og det har jeg ikke hatt siden jeg var åtte år heller! Så jeg fant bilder av noen veldig fine klokker på internett:)

Disse klokkene er fra Guess:


Og denne klokka er fra Marc Jacobs, om jeg husker riktig:



Hva syntes dere om klokkene, og hvilken likte dere best?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den i midten. Klassisk. J.

Lise sa...

Midten og nederste var finest :) Kule sko!

Quelleriel sa...

Takk:D Liker de veldig godt! Jeg likte også den i midten best:)

Tina sa...

2 siste =) Men kanskje fordi jeg liker sølv best!

Hedvig Osen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.