fredag 7. november 2008

United colors of benetton

 Jeg var innom nettsiden til united colors of benetton, og så masse fint! Tenkte jeg skulle dele det med dere andre blogglesere.



Denne jakka var drit fin! Den ligger nå i ønskelista, haha!



Digger den sofistikerte og litt maskuline stilen her!


Og så hadde de kjempe søtt undertøy! :D Denne falt i smak..  Kombinasjonen av grått og lyserosa, syntes jeg er kjempe fint!

Fant til og med et par sko jeg likte ganske godt, og de havner også i ønskelista!

Da gjenstår det bare å få seg en jobb..
Må jo få pengene fra et sted?

1 kommentar:

MrEro sa...

Finfine varer..
Men liker ikke den butikken, siden den fulgte etter meg sommeren to/tre år siden O_O
Først var den i de landa jeg ferierte i, og så dukka den fader'n meg opp i Drammen straks etter at jeg var tilbake! Verden er visst utrolig liten.. haha. Men ellers bra =p