tirsdag 28. oktober 2008

28 Oktober

Hallooo!
Det har vært en finfin dag i dag. Har hatt uttrykkskunnskap og inspirasjonstimer i dag:) Skikkelig gøyalt. Jeg liker kunst, jeg.

Jeg har også vært å handlet litt i dag, da jeg fant ut at jeg hadde fått penger på kontoen igjen:)
Kjøpte et par gensere, et par sko og et kjeeempe fint skjørt! :D Jeg er fan av salg!




I går hadde min kjære bursdag, og han fylte 18 år! Gratulerer, gratulerer! Jeg bakte sjokoladekake, og vi satt hjemme hos meg og spiste den med cider ved siden av:) Det var kjempekoselig, og han ble (forhåpentligvis) glad for gaven jeg hadde kjøpt til han!

Ooog. I morgen har vi vært et par i 7 mnd. Så det skal feires med en kopp kaffe på Pigen, som er en kjempekoselig og café/resturant her i Drammen:)

Hmm.. Men nå må jeg nesten avslutte her, for jeg har noe annet å gjøre.. iiik. Ja.. Og det er visst lekser -.- God damn!

Ingen kommentarer: